رمضانی گفت: پردیسان فرصت‌های متنوعی از بخش مسکن تا پروژه‌های تفریحی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم،محمد رمضانی،مدیر منطقه هشت شهرداری قم  با اشاره به این که منطقه پردیسان فرصت‌های متنوع و جذاب سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را در خود جمع کرده، اظهار کرد: سرمایه گذاری در پردیسان به سادگی می‌تواند در اندازه‌های بسیار وسیع‌تر از مناطق دیگر رخ دهد.

او با اشاره به قیمت سرسام آور زمین در منطقه چهار شهر قم، ادامه داد: سرمایه گذار می‌تواند با همان قیمت ساخت، با هزینه بسیار کمتر برای زمین، عوارض و جریمه در پردیسان ساخت و ساز کند.

رمضانی با اشاره به این که مسئولان استانی هم باید جذب سرمایه گذار در پردیسان را تسهیل کنند، افزود: طرح پردیسان مربوط به سال ۷۲ است و آن زمان دیدگاه‌ها و خواسته‌ها متفاوت بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: مسئولان در روزگار حاضر باید از دیدگاه دهه ۷۰ فاصله بگیرند و شرایط امروز را درک کنند و ببینند که شهرداری چطور می‌تواند با این ضوابط شهر را اداره کند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم بوستان ۵۰ هکتاری در بلوار امام صادق (ع) را یکی دیگر از فرصت‌های منحصر به فرد سرمایه گذاری در پردیسان دانست و گفت: این بوستان موقعیت و توپولوژی بسیار زیبایی دارد و طرح‌هایی مانند شهربازی و رستوران برای آینده آن پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار