بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: اگر شرایط برای ادامه همکاری مهیا باشد و شاهین شهرداری به من پیشنهاد بدهد، در این باره فکر خواهم کرد.

مرتضی غلامعلی تبار، بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قراردادش با این تیم اظهار داشت: قراردادم با باشگاه ۲ ساله بود که تمام شد. هنوز تکلیف تیم مشخص نیست و باید دید شهرداری فصل آینده هم تیمداری می‌کند یا این که تیم به ارگان یا نهاد خصوصی واگذار می‌شود.  

غلامعلی تبار در ادامه گفت: قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. اگر شرایط مهیا باشد و باشگاه به من پیشنهاد دهد، راجع به آن فکر می‌کنم، اما هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست. حامی مالی تیم، شهرداری بود و از آن جایی که مجوز یک ساله شهرداری برای تیمداری به پایان رسیده است، این نهاد دیگر از نظر قانونی نمی‌تواند تیمداری کند. به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توانم درباره ادامه همکاری با شاهین شهرداری تصمیمی بگیرم.

او درباره میزان دریافتی بازیکنان شاهین شهرداری اظهار داشت: تاکنون ۶۵ درصد از مبلغ قراردادمان را دریافت کرده ایم و طبق بندی که در قرارداد بازیکنان تیم وجود دارد، به دلیل سقوط تیم به لیگ آزادگان هر بازیکن ۲۰ تا ۳۰ درصد جریمه شد.


بیشتر بخوانید:


بازیکن شاهین شهرداری درباره پیشنهاد‌های خود گفت: پیشنهاد‌هایی دارم، اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و عجله‌ای هم برای انتخاب تیم جدید ندارم. تلاش می‌کنم برای آینده فوتبالی خود بهترین تصمیم را بگیرم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار