سرهنگ خورانی گفت: آمادگی نیرو‌های مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور، مایه یأس وناامیدی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی سیروان در جلسه تعاملی با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیروان گفت: تعامل نیروی انتظامی و سپاه گامی موثر در حفظ امنیت جامعه است و مجموعه پلیس همچون گذشته، آماده هر گونه تعامل و همکاری با سپاه برای حفظ امنیت و مقابله با معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

او با بیان اینکه آمادگی نیرو‌های مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور، مایه یأس و ناامیدی دشمنان است، افزود: هر چه تعامل و همکاری پلیس و سپاه بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر خواهد شد چرا که عملکرد هر دو نهاد لازم و ملزوم یکدیگر است.

سرهنگ خورانی اظهار کرد: اصلی‌ترین رسالت نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و سایر نهاد‌های امنیتی این است که با همه توان در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند و بدون شک تعامل سازنده نقش مهمی در خنثی سازی نقشه‌های دشمن خواهند داشت.

در ادامه سرهنگ حجت اله ولیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان، گفت: نیرو‌های مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم ندارند و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

او بیان کرد: تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها اثرگذار باشد و امنیت و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کند.

سرهنگ ولیزاده با اشاره به اینکه امروز آمادگی رزمی و عملیاتی نیرو‌های مسلح کشور از هرزمان دیگر دارای اهمیت استراتژیک و سرنوشت ساز است، ادامه داد: هرگونه سستی و بی توجهی در این راستا دشمنان را گستاخ‌ تر خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیروان، عنوان کرد: بزرگترین راه مقابله با دشمن ولایت مداری، حفظ ارزش‌های اسلامی، اتحاد و انسجام است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.