سردار یاری از کشف ۶۹ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای مقابله هدفمند با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان دهلران با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطلاع از اینکه ۳ دستگاه کامیون حامل کود قاچاق قصد ورود به شهرستان را دارند، رسیدگی به موضوع و توقیف آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان دهلران ۳ کامیون حامل بار قاچاق را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند، افزود: در بازرسی‌های اولیه از این کامیون‌ها، ۶۹ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد:در این راستا ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ورود کالا‌های قاچاق به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، عنوان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی همواره ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.