فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت:از یک دستگاه کامیونت در شهرستان رابر انواع لوازم برقی منزل به ارزش ۱۰میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمید ناصری، فرمانده انتظامی شهرستان رابرگفت: برای تحقق شعارسال مبنی بر جهش تولید و به منظور حمایت ازکالای داخلی و در ادامه طرح‌های مقابله‌ای پلیس بامعضل قاچاق، ماموران پلیس آگاهی رابر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور اصلی این شهرستان یک دستگاه کامیونت رابرای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران دربازرسی از این خودرو که از مناطق جنوبی عازم مرکز کشور بود انواع لوازم برقی منزل و سایر کالا‌ها از جمله ۲۵دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز، ۱۲۰دوربین مداربسته، ۱۲هزارماسک، یک عدد یخچال، مانیتور، تلویزیون ال‌ای دی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قطعات یدکی خودرو، پرینتر وبرخی اقلام دیگر که به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند.

سرهنگ ناصری ارزش این کالاهای قاچاق را بنا به نظر کارشناسان اداره تعزیرات بیش از ۱۰میلیارد ریال عنوان وبیان کرد: پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان عمل می‌کند تا به نوبه خود و منطبق با شعارسال از تولیدات داخلی حمایت و از زیان‌های اقتصادی بسیار زیاد ورود کالا‌های خارجی جلوگیری کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.