رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: ۵۲ درصد از راه‌های روستائی شهرستان گرمی از آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه در قالب طرح ملی ابرار ۱۱ کیلومتر از محور‌های روستائی این شهرستان آسفالت شده است گفت: طول این پروژه ۴/۵ کیلومتر است که راه ارتباطی ۴ روستا می‌باشد و پس از عملیات شن ریزی و بهسازی توسط راهداران پرتلاش مغان هم اکنون درحال آسفالت است.

او با بیان اینکه ۵/۵ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار آسفالت راه‌های روستایی اولویت دار شن ریزی و بهسازی شده و هم اکنون در مرحله مناقصه می‌باشد اظهار امیدواری کرد: با تعیین پیمانکار بزودی شاهد اجرای عملیات آسفالت در راه‌های روستایی خواهیم بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی سهم این شهرستان از طرح ملی ابرار را ۱۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود: شهرستان گرمی ۶۵۵ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۳۴۶ کیلومتر آسفالته است.

فرمان گفت: ۴۰ کیلومتر از روستا‌های بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی از راه آسفالته برخوردار نیستند که امیدواریم با تلاش مسئولان شهرستانی و حمایت‌های نمایندگان مردم استان در مجلس اعتبارات لازم جهخت بهسازی و آسفالت راه این روستا‌ها تخصیص یابد.

او از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور اصلی امیرکندی-رضی گرمی به طول ۴/۵ در محدوده روستا‌های سرباز وطن و سیدلر خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.