رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در ۵ ماهه گذشته ۲۹ هزار و ۷۰۰ نفر مسافر از شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از پایانه مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این میزان مسافر توسط ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس و سواری از این شهرستان جابجا شده اند گفت: در مدت یاد شده ۲۹۱ هزار تن کالا و بار نیز از شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

او عمده کالا‌های حمل شده را انواع محصولات کشاورزی، چوب، آب معدنی و سیمان عنوان کرد و افزود: این کالا‌ها توسط ۱۳ شرکت حمل و نقل کالا و بار جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار ارسال شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها از توزیع ۳۹۵ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان شهرستان پارس آباد خبر داد و تصریح کرد: در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۴۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز متوقف، ۶۲ مورد دکه‌های غیر مجاز جمع آوری و ۲۵۲ عدد تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز و فرسوده از سطح جاده‌های این شهرستان برچیده شده است.

آذری در جهت ارتقای ایمنی راه لکه گیری راه‌های اصلی و روستایی را با استفاده از ۳۳۰ تن آسفالت سرد و گرم در ۵ ماهه گذشته توسط راهداران یاد آور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش این شهرستان ۱۶۰ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی و مرزی را تسطیح، موج گیری و شن ریزی کرده اند.

او رنگ آمیزی بیش از دو هزار عدد از پایه تابلوها، نصب و تعمیر ۳۳۲ شاخه گاردریل، نصب ۵۷۵ عدد علائم ایمنی، رنگ آمیزی ۸۸ مورد سرعتکاه ها، نگهداری هزار و ۵۰۰ متر طول روشنایی سربند و نصب ۴۵ عدد بنر اطلاعاتی را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان پارس آباد در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد بیان کرد: راهداران در جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۳۵ کیلومتر از شانه راه و افتادگی شانه را با شن ریزی تسطیح و اصلاح کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.