رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص بازگشایی مدارس در اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص بازگشایی مدارس در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، راه اندازی شد.

او بیان داشت: پاسخگویی به سوالات و ابهامات مردمی در خصوص بازگشایی مدارس و اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی را از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

او عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند جهت بررسی اخبار و اطلاعات آموزش و پرورش استان و شفاف سازی در این زمینه با شماره تلفن ۳۲۲۶۸۳۹۲-۰۳۴ تماس حاصل فرمایند.

او با بیان اینکه شماره تلفن‌های ۳۲۲۶۳۵۰۱-۰۳۴ و ۳۲۲۳۰۸۸۹-۰۳۴ برای پاسخگویی به سوالات مردمی در زمینه وضعیت آموزشی مدارس به ترتیب در دوره ابتدایی و متوسطه در نظر گرفته شده است.

باهری از معرفی شماره تلفن ۳۲۲۲۷۰۴۸-۰۳۴ جهت پاسخگویی به سوالات بهداشتی مدارس و حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان خبر داد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همکاران ما در اداره کل آموزش و پرورش استان هر روز بجز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر آماده پاسخگویی به سوالات مردمی هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.