برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با نانوایی‌های متخلف که نکات بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از نانوایی سطح شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا قابلیت انتشار بسیار بالایی دارد و حفظ امنیت سلامت مردم استان در اولویت قرار دارد؛ لذا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با ادارات ذیربط و اتحادیه نانوایان با انجام گشت مشترک ضمن نظارت جدی و مستمر بر نانوایی ها، با نانوایانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی لازم صوت می‌گیرد.

او افزود: بازرسین آرد و نان سازمان بصورت مستمر از واحد‌های نانوایی بازدید و مواردی همچون رعایت قیمت‌های مصوب، دقیق بودن وزن چانه، رعایت ساعت پخت، بهداشت فردی و بهداشت محیط را به متصدیان این واحد‌ها یادآوری می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه واحد‌های نانوایی با تغذیه مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند تاکید شده تا از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی جلوگیری شود.

صادقی در ادامه یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم نصب قیمت، کم فروشی و ... مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی گزارش نمایند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

او در پایان تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نانوایانی که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند ضمن تامین آرد مورد نیازشان برای پخت نان تشویق خو اهند شد و در این میان چنانچه نانوایی تخلف داشته باشد علیرغم معرفی به تعزیرات حکومتی قطع سهمیه خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.