رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:نوسان قیمتی برخی کالا ها بصورت سراسری بوده و مختص به استان کردستان و یا منطقه­ ای خاص نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردار زاده رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در چهاردهمین جلسه تنظیم بازار استان کردستان  گفت:در چند هفته اخیر نوساناتی را در قیمت تعدادی از کالا‌ها از جمله برنج هندی و کنجاله سویا را شاهد بودیم.

او افزود: در همین راستا قیمت تعدادی از کالا‌ها از جمله شکر، جوجه یک‌روزه و.. نیز در بازار سیر نزولی داشتند.

سردار زاده  بابیان اینکه از مجموع ۱۰۰ قلم کالای اساسی در بازار ۱۵ قلم کالا افزایش داشته است،گفت: نوسان قیمتی برنج، حبوبات، دام سبک و سنگین بصورت سراسری بوده و مختص به استان و یا منطقه­ای خاص نیست.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآورشد: یکی از دلایل روند صعودی قیمت تعدادی از کالا‌ها از جمله کنجاله سویا عدم تامین بموقع ارز دولتی و مشکل انتقال ارز به دلیل تحریم ­های ظالمانه بوده است.

سردار زاده گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار پنج قلم کالای اساسی از جمله ماسک، تایر سبک و سنگین، سیمان باید به قیمت مصوب و تعیین شده در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.