میوه شب عید تامین شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ازتهیه هزارو ۷۰۰ تن میوه شب عید جهت توزیع میان شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یک هزار و ۷۰۰ تن میوه شب عید تأمین‌شده که از اواخر اسفند سال جاری نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

او افزود: این طرح در اواخر اسفندماه تا اواسط فروردین سال آینده در بازار کردستان به اجرا درمی‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، بیان کرد: از ۵ طرح پایان سال، یک طرح آن مربوط به تهیه و توزیع میوه است که یک هزار و ۱۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب‌درختی در این بازه زمانی در بین شهروندان استان توزیع می‌شود.

دره وزمی از طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به‌عنوان طرح دوم سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نام برد و بیان کرد: این طرح به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور به اجرا درمی‌آید و اکیپ‌های بازرسی این سازمان از اول اسفند بر قیمت کالا و خدمات به‌صورت مضاعف نظارت خواهند کرد.

او با اشاره به برپایی نمایشگاه¬های بهاره، ذکر کرد: به‌منظور ایجاد آرامش در بازار و تأمین و توزیع مایحتاج و کالا‌های اساسی در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه برپایی نمایشگاه‌های بهاره را در دستور کار قراردادیم و هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی¬های لازم در این خصوص هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، فروش فوق‌العاده به مناسبت ایام پایان سال را از دیگر طرح‌های این سازمان دانست و عنوان کرد: اصناف و بازاریان در سطح بازار‌های استان با کسب مجوز و نظارت ویژه بازرسان سازمان صمت اقلام موردنیاز شهروندان را با تخفیف مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.

دره وزمی طرح پنجم سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان را تأمین و توزیع کالا‌های اساسی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این راستا اقدامات بسیار خوبی شده و تمامی کالا‌های اساسی موردنیاز مردم تأمین و ذخیره‌سازی شده و در این راستا جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

اودر پایان یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به‌طور شبانه‌روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گران‌فروشی و ... را از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.