قیمت برخی کالا‌ها در کردستان کمتر از میانگین کشوری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: قیمت برخی کالا‌های اساسی از جمله گوشت گوسفندی و گوشت سفید در کردستان کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد دره‌وزمی ظهر در کار گروه تنظیم بازار استان کردستان در سنندج گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت پیرو مصوب کارگروه تنظیم بازار، نظارت خود را با جدیت ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: این نظارت‌ها به صورت ۲۴ ساعته و به صورت کاملا جدی در حال انجام است.

او اضافه کرد: از مردم استان انتظار داریم هرگونه تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ... را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داست: به تمام گزارشات مردمی کاملا رسیدگی شده و از کنار هیچ گزارش مردمی به سادگی نخواهیم گذشت و با افراد متخلف و سودجو به شدت برخورد خواهد شد.

دره‌وزمی گفت: پرونده برای متخلفین همان روز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و در ۲۴ ساعت حکم برای متخلفین صادر خواهد شد.

او با بیان اینکه بازدید از انبار‌ها در سطح استان از امروز آغاز می‌شود، گفت: با هرگونه احتکار و گران کردن قیمت کالا‌ها در بازار برخورد خواهد شد.

دره‌وزمی گفت: با توزیع‌کنندگان کالا که سود حاشیه را در نظر نگیرند و به هر دلیل اقدام به گران فروشی بکنند برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: مردم استان دغدغه تامین کالای اساسی را نداشته باشند چرا که در این زمینه نه در استان و نه در کل کشور مشکلی نداریم.

دره‌وزمی قیمت برخی کالا‌های اساسی در استان را کمتر از میانگین کشوری عنوان کرد و گفت: قیمت مصوب گوشت مرغ در کشور ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که این نرخ امروز در استان ۱۱ هزار تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: قیمت گوشت گوسفندی ٨٨ و گوشت گوساله ۷۵ هزار تومان است که از میانگین کشور نیز پایین‌تر است.

دره‌وزمی به موجودی برخی کالا‌های اساسی در انبار‌ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون دو هزار و ۳۰۰ تن برنج، یک‌هزار و۶۰۰ تن شکر، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ تن روغن، ۱٨۰ تن گوشت منجمد و بیش از ۲۴ هزار حلقه لاستیک ماشین‌های سبک و سنگین در انبار‌ها ذخیره شده است.

او ادامه داد: در هر کالایی که استان نیاز داشته باشد برای تامین آن مشکلی وجود ندارد و در کمترین زمان به استان حمل می‌شود.
درە‌وزمی در پایان از مردم خواست در خصوص هرگونه گرانفروشی و تخلف در سطح استان به این سازمان گزارش دهند و مردم مطمئن باشند و ما از کنار هیچ تخلفی به سادگی نخواهیم گذشت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بازار ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.