رئیس آکادمی ملی المپیک درباره دوره‌های آموزشی بدنسازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در حاشیه مراسم اولین دوره آموزشی بدنسازی ورزش‌های توپی اظهار داشت: موضوع تخصصی شدن دوره‌های آموزشی بسیار مهم است و ما در آکادمی ملی المپیک به دنبال آن هستیم که دوره‌های بدنسازی و پرورش اندام را که به صورت عمومی بوده، الان به صورت تخصصی برگزار شود.

او گفت: دوره‌ای که امروز به صورت تخصصی برگزار شد مربوط به ورزش‌های توپی است، یعنی اینکه بدنسازی در رشته‌های توپی مثل فوتبال، والیبال، بسکتبال و هندبال چه کاربرد‌های دارد و در همین رابطه نام کلینیک را بر روی آن گذاشتیم به این معنا که دوره‌ها به صورت بحث و گفت و گو البته به صورت عملی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس آکادمی ملی المپیک درباره سوابق اساتیدی که در این دوره از کلاس‌های آموزشی بدنسازی شرکت کرده اند بیان داشت: اگر رزومه اساتید‌ را مشاهده کنید، می‌بینید که هر کدام از آن‌ها جزو بهترین‌ها هستند. سعی کردیم از بهترین اساتید در این دوره‌های آموزشی استفاده کنیم.

او بیان کرد: امکاناتی که در  رشته بدنسازی وجود دارد باعث شده ما این دوره‌های آموزشی را با بالاترین کیفیت ممکن نسبت به دوره‌های قبل برگزار کنیم. به طور کلی در این کلاس‌ها بحث درآمدزایی به هیچ عنوان وجود ندارد. در این دوره حدود ۳۵ نفر در این کلاس‌های آموزشی حضور دارند. قرار است بعد از پایان دوره آموزشی بدنسازی، همین کلینیک تخصصی را برای ورزش‌های مبارزه‌ای و رزمی هم برگزار کنیم.  

قراخانلو درباره استقبالی که از این دوره‌های آموزشی شده بیان کرد: ما نمی‌توانیم پاسخگوی این همه نیاز باشیم. حضور اساتید و مربیان در این دوره‌های آموزشی به نفع خودشان خواهد بود. در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم برای مربیانی که خودشان آموزش می‌دهند این کلینیک‌های تخصصی را برگزار کنیم تا تجربیات خود را به افراد دیگری انتقال دهند.

او گفت: قرار است ۲۳ شهریور ماه یک دوره آموزشی دیگری را برگزار کنیم که در آنجا بیش از ۲۰ فدراسیون حضور دارند. آن‌ها حدود ۶۰ بدنساز خانم را به ما معرفی کرده اند که هر کدام از آنها مربیان تیم‌های ملی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار