فرماندار تنگستان گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری است و هیچگونه اجباری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان بیان کرد: آموزش و پرورش باید خدمات آموزشی را به همه دانش‌آموزان ارائه کند و در این خصوص تدابیر لازم برای امکان آموزش حضوری، آموزش تلویزیونی و آموزش از طریق سامانه شاد فراهم شده است.

او تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، دغدغه اولیا دانش آموزان در خصوص اهمیت به سلامت فرزندانشان را درک می‌کنیم و بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و اعلام وزیر آموزش و پرورش، حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری است و هیچگونه اجباری وجود ندارد.

فرماندار تنگستان افزود: فقط دو روز در هفته برای حضور اختیاری دانش آموزان مشخص شده و معلمان با آمادگی کامل از طریق حضوری یا مجازی تدریس خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس و اجبار نکردن حضور دانش آموزان تاکید شده است و بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش، شورای مدارس در خصوص نحوه حضور دانش آموزان تصمیم گیری می‌کنند.

رفیعی پور با تشکر از تلاش‌های مدیران آموزش و پرورش تنگستان و دلوار، توجه به سلامت دانش آموزان و برطرف کردن دغدغه اولیا دانش آموزان را در اجرای برنامه‌های پیش روی مدارس خواستار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.