مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: باتوجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی، کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها برای تامین لوازم آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه برگزار می‌شود، گفت : باتوجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی، کمک‌های جمع‌آوری شده به تامین لوازم آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند اختصاص می‌یابد.

او گفت : هرساله شور عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و با هم افزایی ادارات کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود.

رخصی با بیان اینکه شور عاطفه‌های امسال مقارن است با رزمایش ملی ایران همدل افزود: مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و سایت الکترونیکی www.emdad.ir از مسیر‌های مشارکت در شور عاطفه‌های سال جاری است.

او افزود: خیران نیک اندیش می‌توانند کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* را از طریق تلفن‌های همراه شماره گیری و در تامین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند سهیم شوند.

رخصی گفت: با تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی و همچنین شرایط اقتصادی جامعه کمک‌های جمع آوری شده در شور عاطفه‌ها امسال با اولویت به تامین اقلام آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.

 رخصی گفت: هم اکنون حدود ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند در استان زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه قرار دارند .

خیران کارت های هدیه به دانش آموزان اهدا کردند

رئیس کمیته امداد ماهیدشت با اشاره به اهدای ۶۰ کارت هدیه به دانش آموزان ساکن در مناطق محروم این بخش، گفت : این کارت‌های هدیه با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است.

یوسف نوری گفت : ۶۰ کارت هدیه به دانش آموزان ساکن در منطقه محروم سرفیروزآباد از توابع ماهیدشت اهدا شد.

نوری با بیان اینکه این کارت‌های هدیه از سوی خیران نیک اندیش تامین شده، افزود: ارزش این کارت‌های هدیه در مجموع سه میلیون تومان بوده است.

او ادامه داد: این خیران متعهد شدند در روز‌های آتی نیز بسته‌های معیشتی برای این خانوار‌های نیازمند تامین کنند.

رئیس کمیته امداد ماهیدشت با بیان اینکه این کمک‌ها در رزمایش بزرگ ایران همدل به نیازمندان اهدا شده است، گفت: مراجعه به دفاتر کمیته امداد، سایت الکترونیکی www.emdad.ir و یا شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه از مسیر‌های مشارکت در این رزمایش بزرگ ملی است.

او گفت: بخش ماهیدشت از سه بخش مرکزی، کوزران، سرفیروز آباد و ۵۳۰ روستا تشکیل شده است که هم اکنون حدود ۹ هزار نفر تحت حمایت این بخش هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.