فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از آزاد سازی بیش از یک هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان محمودآباد اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی با انجام اقدامات اطلاعاتی ۹ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی شامل دیوار کشی و بنا‌های نیمه کاره در اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی را شناسایی کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد، گفت: با اجرای این طرح ۱۱ هزار متر از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد شد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان محمودآباد قرار گرفت.

او ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی ضمن اینکه از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار بوده و تخریب آن می‌تواند سبب بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شهروندان خواست: قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین‌های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار