فرمانده انتظامی مازندران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، سردار مرتضی میرزایی در پیامی فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


در این پیام آمده است:

طلوع خورشید علم آموزی و دانش نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است و تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس اتفاقی مبارک است و آموختن را در مکتب حسین (ع)، ایثار و ازخودگذشتگی مزین می‌کند.

ایران اسلامی در تداوم رسیدن به هدف‌های بزرگ خود چشم به تلاش جوانان در عرصه علم و معرفت دوخته است و بدون این مهم، فروغ خودباوری و استقلال ملی که در طول بیش از سه دهه از انقلاب همواره راهگشای ملت و دولت در گذرگاه‌های دشوار بوده است، محقق نمی‌شود.

امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران، با آزادی از نفوذ استکبار جهانی، استقلال و عزت ملی را تجربه کرده و جهاد علمی را به عنوان یکی از بزرگترین فرائض انقلابی در پیش روی خود دارد و دانش آموزان و دانشجویان عزیز کشورمان نیز به خوبی آگاه هستند که برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی باید بخوانند و بیاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم.

فرماندهی انتظامی مازندران ضمن قدردانی از زحمات معلمان که در جهت تربیت صحیح دانش آموزان گام‌های اساسی برمی دارند، با استعانت از خداوند متعال، ضمن اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا با همکاری همه آحاد جامعه، همچون گذشته در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با آرزوی توفیق روز افزون برای همه جویندگان علم و معرفت، دانش آموزان عزیز را به رعایت، نظم و مقررات اجتماعی توصیه می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.