مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از حاکمیت جوی پایدار تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز (شنبه ۱۵ شهریور) با توجه به تقویت پرفشار جنب حاره‌ای بر روی کشور شرایط جوی پایداری تا روز‌های پایانی هفته جاری در اکثر نواحی استان اردبیل حاکم خواهد شد.

او بیان کرد: بر این اساس آسمان استان اردبیل در طی این مدت غالبا صاف تا قسمتی ابری، در پاره‌ای از مناطق توام با مه صبحگاهی و در ساعات بعد از ظهر گاهی با وزش باد تند پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: تغییرات دمایی تا روز دوشنبه (۱۷ شهریور) افزایشی خواهد بود و از روز سه شنبه (۱۸ شهریور) شاهد کاهش دما در غالب مناطق استان اردبیل خواهیم بود.

محمدی افزود: هر چند از نظر سینوپتیکی جوی پایدار در منطقه حاکم است، اما با توجه به شرایط میان مقیاس و نیز گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو از روز دوشنبه هفته جاری طی ساعات بعد از ظهر و عصر رشد ابر‌های همرفتی و احتمالا در برخی از نواحی رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق بویژه در نواحی کوهپایه‌ای سبلان و کوه‌های باغرو دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار