رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان کرمانشاه در سال جهش تولید تاکید کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در دیدار با  مصری؛ نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان کرمانشاه تأکید کرد و گفت: در سال جهش تولید و در آبان ماه امسال به بعد چندین پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

دارابی افزود: تسریع در پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها از عمده دغدغه‌های مسئولین استان است که بر اساس رایزنی‌های به‌عمل‌آمده با صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل استان به‌زودی این گشایش حاصل خواهد شد.

رئیس سازمان صمت در ادامه یادآور شد: طرح قوطی سازی زمزم، بیواتانول، طرح توسعه کاغذ غرب، طرح توسعه شرکت صنعت گستر سدید  از عمده پروژه‌هایی است که به‌زودی شاهد افتتاح  آن‌ها خواهیم بود.

مصری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به این که تنها راه عبور از تحریم‌ها تکیه‌بر توان داخلی است افزود: باهمت جوانان غیرتمند و برومند این مرز وبوم و با تکیه‌بر دانش بومی و داخلی سازی صنایع موردنیاز کشور، می‌توانیم با سربلندی از تحریم‌ها عبور کنیم.



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.