مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: توسعه سلامت در روستا‌ها و درخشش چشمگیر موفقیت‌های نظام سلامت مرهون تلاش‌های بهورزان است.

وحید کاظمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توسعه سلامت در روستا‌های اسلامی و درخشش چشمگیر موفقیت‌های نظام سلامت در عرصه بین المللی مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر انسان‌هایی است که مخلصانه در ارائه خدمات پیشگیری از تهدیدات سلامتی برای یکایک آحاد جامعه روستایی در دورافتاده‌ترین مناطق جغرافیایی کشور تلاش می‌کنند.

او افزود: در تقویم سلامت به پاس گرامیداشت فعالیت‌های ارزنده پیشگامان خط اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مردم شریف روستایی کشور، یک روز به نام روز بهورز نامگذاری شده است فرصتی  برای تقدیر از زحمات این قشر شایسته و پر تلاش است.

فهمیمه نوذری رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیکا نیز بیان داشت: بهورزی یکی از راه‌های تقرب به حضرت ربوبی، وظیفه‌ای الهی، انسانی و نیل به تعالی و تکامل بوده و در دستورات دین مبین اسلام آمده است کسانی که عمل صالح خود را آشکار نمی‌سازند، خداوند آن عمل را با درخشش بیشتری به همگان نشان خواهد داد.
  
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.