معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان طی پیامی هفته سلامت را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی حسینی زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان طی پیامی هفته سلامت را به مدافعان خط مقدم سلامت تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

نظام سلامت و بخصوص بخش بهداشت در ﻃﻮل ﺗﺎرﻳﺦ ﭘﺮ اﻓﺘﺨﺎر ﺧﻮد از روز آﻏﺎزﻳﻦ ﺗﺎﻛﻨﻮن ﺑﺎ ﭘﺮﭼمی برافراشته در ﺷﺎه راه اﻧﺴﺎﻧﻴﺖ، ﺳﺮاﻓﺮاز و ﭘﺮاﻓﺘﺨﺎر، ﻧﻘﺶ آﻓﺮﻳﻦ ﺻﺤﻨﻪ ﻫﺎﻳی ﺑﺎ ﺷﻜﻮه از ﻓﺪاﻛﺎری و از ﺧﻮدﮔﺬﺷﺘﮕی ﺑﻮده اﺳﺖ.

ﮔﺮدآوری ﻣﺠﻤﻮﻋﻪای از ﺗﻼش ها، ﻣﻮفقیت ها و ﺧﺪﻣﺎﺗی ﻛﻪ عزیزان مدافع سلامت در بخش بهداشت ﺑﻪ آﺳﻴﺐ دﻳﺪﮔﺎن و دردﻣﻨﺪان اراﺋﻪمی کنند، و ﺑﻴﺎن ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎی ﺑﺎﺷﻜﻮه ﻧﻮع دوﺳﺘی و اﻳﺜﺎر و ﺗﺼﻮﻳﺮ ﻧﻤﻮدن ﭼﻬﺮه ﻫﺎی ﻣصمم مردان و زنانی که همواره آﻏﻮش‌های ﭘﺮﻣﻬﺮ ﺧﻮد را ﺑﻪ روی مردم ﮔﺸﻮده و ﻧﻮر زﻧﺪﮔی را ﺑﺮدل ﻧﺎاﻣﻴﺪان ﺗﺎﺑﺎﻧﺪه اﻧﺪ، ﻛﺎرآﺳﺎﻧی ﻧﻴﺴﺖ.

سلامت و بهداشت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است؛ و ﻣﺮدم در ﻫﻤﻪ ﺟﺎ و در ﺗﻤﺎم ﻃﻮل زﻧﺪﮔی ﺧﻮد ﺑﺎ ﺗﻌﺪاد ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ ﺑیﺷﻤﺎری از ﺧﻄﺮات ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻛﻨﻨﺪه ﺳﻼﻣﺖ ﻣﻮاﺟﻪ ی ﺷﻮﻧﺪ و این شما فعالان و مدافعان خط مقدم سلامت هستیدکه از تولد تا مرگ در لحظه لحظه زندگی، در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها در کنار مردم هستید.

اینجانب برخود واجب می‌دانم که بعنوان عضوی از جامعه مدافعان خط مقدم سلامت، هفته سلامت را که مزین به نام حمایت از مدافعان سلامت شده به خانواده بزرگ بهداشت تبریک گفته و قدردان زحمات شما باشم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار