قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از همیاری مردم شازند در طرح مواسات و همدلی قدردانی کرد.

بهرامی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شازند  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مردم شهرستان شازند در مرحله دوم طرح مواسات همدلی خوب عمل کرده و توانستند به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بشتابند.

بهرامی افزود: با توجه به شیوع کرونا از همه مردم این شهرستان و استان مرکزی دعوت می‌کنم که با مراجعه با دفاتر مرکز کمیته امداد، نذورات نقدی و غیر نقدی خود را برای خانواده‌های بی بضاعت در نظر بگیرند.

او اضافه کرد: مردم می‌توانند برای پرداخت کمک‌های نقدی خود با سامانه تلفنی#٠٨۶*٨٨٧٧* تماس بگیرند و کمک‌های خود را به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹٧٩٠٠٠٠٠۶١۴ واریز کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: در ایام عزای حسینی بیش از ۱۰۰ مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌ها و نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان مرکزی مردم استان مرکزی به نیازمندان را جمع آوری کرده تا بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده از سوی مددکاران و مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.

در پایان این مراسم به عنوان رئیس محمد محمودی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شازند معرفی و از زحمات، ولی مشهدی رئیس قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.