خانی در همایشی در اراک گفت: اشتغال کمیته امداد در سال چیزی بالغ بر یک سوم کل اشتغال کشوراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خانی مدیر کل اداره کل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره)  در گردهمایی روسای دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در اراک گفت: اشتغال کمیته امداد در سال چیزی بالغ بر یک سوم کل اشتغال کشوراست.

 خانی افزود: سال گذشته از مجموع بالغ بر ۴۵۰ هزار فرصت شغلی که در سراسر کشور موفق به ایجاد شود شدند بالغ بر ۱۵۰ هزار فرصت شغلی از سوی همکاران ما در کمیته امداد کل کشور کارسازی شده که از این تعداد فرصت شغلی بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه مجموعه همکاران ما در طی سال‌های گذشته عملکرد بسیار درخشانی داشتند اضافه کرد:کمیته امداد متولی اصلی حوزه اشتغال کشور نیست، ولی با عنایت به ضروریات توانمندسازی خانواده‌های محروم، اقتضا می‌کرد که وارد حوزه اشتغال شود.

خانی مدیر کل اداره کل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: کمیته امداد با عنایت به حمایت دولت از نظر ارائه تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال تلاش کرده وظیفه خودش را انجام دهد و در این حوزه با ارائه یک سری مشوق‌ها به فعالان اقتصادی و از طریق تامین مالی اشخاص سبب ایجاد اشتغال شود.

او ادامه داد: برنامه‌های متعددی در سال‌های گذشته برای پایدارسازی مشاغل و برای توسعه ظرفیت کمی و کیفی مشاغل صورت پذیرفت و هزینه‌های متعددی را درگیر حوزه اشتغال امداد کردیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.