معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری قاتل جوانی خبر داد که خواهر نوجوان خود را به وسیله اسلحه پران به قتل رسانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: پس از گزارش یک مورد قتل به پلیس سرپل ذهاب، ماموران پاسگاه قلعه شاهین به سرعت در روستای محل حادثه حاضر شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی ماموران پاسگاه به آن‌ها اعلام شد قتل غیرعمد و زمانی که برادر ۳۳ ساله مقتول مشغول تمیز کردن اسلحه پران بوده اتفاق افتاده است.

سرهنگ آمویی افزود: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کاراگاهان تحقیقات تخصصی خود را آغاز و در بازجویی‌های انجام گرفته از عامل تیراندازی متوجه تناقض گویی او شده و در نهایت این فرد به قتل خواهرش اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: فرد قاتل در اعترافات خود عنوان کرد به خاطر اختلافات خانوادگی دست به قتل خواهر ۱۶ ساله خود زده است.

او در پایان از انتقال جسد مقتول نوجوان به پزشکی قانونی و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.



سارقان حرفه‌ای سیم برق در دام پلیس کرمانشاه

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق و کشف ۱۲ فقره سرقت از ان‌ها خبر داد.

حسین براری گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت ماموران انتظامی کرمانشاه با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ براری یادآور شد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۲ فقره سیم برق در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او در ادامه از کشف ۲۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: عمده آن‌ها در زمینه اماکن خصوصی، کابل برق و محتویات خودرو بوده است.

سرهنگ براری در پایان از دستگیری ۱۲ سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

 

کشف ۴۱ فقره سرقت از سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

 


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه، سارق حرفه‌ای قطعات خودرو دستگیر و ۴۱ فقره سرقت از او کشف شد.

 سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت قطعات خودرو در بخش "بیلوار" رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پاسگاه بیلوار با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه  او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴۱ فقره سرقت قطعات خودرو در بخش "بیلوار" اعتراف کرد، از معرفی او به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: مقداری وسایل سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد که پس از شناسایی صاحبانشان به آن‌ها بازگردانده شده است.

سردار علی اکبر جاویدان گفت:ماموران انتظامی سنقروکلیایی حین گشتزنی در گردنه مله ماس به یک دستگاه تریلی حامل بار مشکوک شدند و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از تریلی توقیفی، ۸۳ حلقه لاستیک قاچاق مربوط به انواع کامیون که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال برآورد شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال تریلی حامل کالای قاچاق به پارکینگ، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.