فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق باطری در این شهر با تلاش ماموران و کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چندین فقره سرقت باطری خوردوی شهروندان کرمانشاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران کلانتری فردوسی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

براری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: با شناسایی تعدادی از مالباختگان باطری سرقتی خودروی آن‌ها تحویل شد.

دستگیری مامور قلابی سارق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری یک مامور قلابی پلیس که اقدام به سرقت خودرو در یکی از استان‌های همجوار کرده بود، خبر داد.

عنایت فلاحی افزود: پس از دریافت اطلاعاتی از سوی پلیس مبنی بر تردد مشکوک شخصی با یک دستگاه خودروی پراید و اینکه لباس پلیس به تن دارد رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از حضور پلیس در محدوده تردد فرد یاد شده، وی در حالی که سوار بر یک دستگاه خودروی پراید و لباس یکی از رده‌های انتظامی را به تن داشت شناسایی و برای تحقیقات متوقف شد.

فلاحی گفت: در بازجویی‌های انجام شده از متهم، وی به نداشتن هیچگونه رابطه استخدامی با پلیس اعتراف و عنوان کرد که خودروی پراید را نیز در شهرستان ملایر به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی کنگاور از معرفی سارق دستگیر شته به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

بهروز فخری از مجموع وسایل نقلیه توقیفی، ۲۷ دستگاه آن را موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه را نیز خودرو تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کشف حدود یک و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر بود.

فخری از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی نیز خبر داد.

کشف ۴۱ فقره سرقت از سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه سارق حرفه‌ای قطعات خودرو دستگیر و ۴۱ فقره سرقت از او کشف شد.

علی اکبر جاویدان افزود: به دنبال وقوع چند مورد سرقت قطعات خودرو در بخش بیلوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران پاسگاه بیلوار، با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی سارقی حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جاویدان افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۴۱ فقره سرقت قطعات خودرو در بخش بیلوار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف مقداری وسایل سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: پس از شناسایی صاحبانشان به آن‌ها بازگردانده شد.

او از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.