فرماندار گیلانغرب گفت : علیرضا بهرامی نسب کوهنورد گیلانغربی با صعود به ۳۱ قله مرتفع در ۳۱ استان کشور در مدت ۱۸ شبانه روز توانسته است رکورد جدیدی را از خود در این زمینه به جای بگذارد و ۱۱ روز این زمان را کاهش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : کار علیرضا بهرامی نسب کوهنورد گیلانغربی و ورزشکار گیلانغربی بزرگ و اثرگذار است که باعث ترویج رشته کوهنوردی در سطح استان کرمانشاه شده است.

او گفت : طی کردن مسافت ۷۰۰ کیلومتری بین الملل و ۳۰ کیلومتر کوهنوردی در ارتفاع در هرشبانه روز اقدامی بسیار طاقت فرساست که این جوان گیلانغربی به خوبی توانسته است به منصه ظهور بگذارد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب ادامه داد: جدای از این موفقیت، هیات کوهنوردی شهرستان گیلانغرب نیز متشکل از ۴۸ کوهنورد تاکنون توانسته است ۱۰ قله شاخص کشور را فتح و ثبت کند.

محمودیان با اشاره به پتانسیل‌های خوب شهرستان گیلانغرب از حیث دارابودن ۱۷۵ هزار هکتار جنگل و مناطق طبیعی برای توسعه ورزش کوهنوردی از اجرای برنامه‌های آموزشی لازم در این راستا از طریق فدراسیون کوهنوردی خبرداد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.