سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه فضای همکاری در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است .

پتانسیل های خوب کرمانشاه در حوزه‌های مختلفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه فضای همکاری در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است و باید به شکل مناسبی از این ظرفیت‌ها برای توسعه کرمانشاه بهره گرفت.

او گفت : از نام آیت الله علما نه تنها در استان کرمانشاه بلکه در هر استانی که بوده اند، بسیار به نیکی یاد می‌شود و بر زبان‌ها جاری است.

او افزود: فضای همکاری و همراهی در استان بسیار مطلوب است و با حضوراستاندار پرتلاش و کوشا نیز در این بازه زمانی اقدامات، خدمات و دستاورد‌های ارزشمند و ماندگاری انجام شده است و برای تدوام مسیر توسعه و پیشرفت استان تلاشی دوچندان انجام خواهیم داد.

خوش اقبال با تاکید بر این نکته که هرکس صادقانه به مردم خدمت کند؛ همیشه از او به نیکی یاد می‌شود، افزود: نام زنده‌یاد رئوفی پس از چندین دهه هنوز در کردستان به نیکی یاد می‌شود و در شهر‌های مختلف خیابان‌هایی به نام ایشان نامگذاری شده است که نشان از ماندگار بودن نام افراد خدمتگزار در یاد و خاطره مردم دارد.

او ادامه داد: امروزه علاوه بر اینکه کشور با بحران جهان شمول کرونا روبرو است، در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برد و باوجود تنگنا‌های مالی در خدمتگزاری به مردم مصمم و پرتلاش است و البته در این فضا باید با احترام و اخلاق با مردم برخورد کنیم و شرایط آن‌ها را درک کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: اسلام دین اخلاق است و پیامبر اسلام با منش اخلاقی، دل‌های مردم را فتح کرد و ما هم باید از این سیره نیکو، الگو بگیریم.

او گفت : استان کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است و باید به شکل مناسبی از این ظرفیت‌ها برای توسعه کرمانشاه بهره گرفت.

خوش اقبال با بیان اینکه کرمانشاه در حوزه مرز‌های مبادلاتی از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار است؛ گفت: باید در شرایط تحریم از این فرصت‌ها برای ایجاد رونق اقتصادی و کم اثر کردن تحریم‌ها استفاده کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.