فرماندار قصرشیرین گفت : طرح و ایده جوانان برای اشتغال‌زایی را با آغوش باز می‌پذیرم و اجازه نمی‌دهیم دستگاهی مانع کار جوانان شود.

پذیرش طرح و ایده جوانان برای اشتغال‌زاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : جوانان باید از مکتب عاشورا درس عزت و آزادگی بگیرند و امیدوارم زندگی همه ما با معرفت حسینی همراه باشد.

او گفت : متاسفانه محدودیت‌های ناشی از کرونا باعث شد جلسات این حوزه با تاخیر برگزار شود هر چند که از ابتدای سال جاری تاکنون سه جلسه مربوطه به حوزه جوانان در قصرشیرین برگزار شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر نظام، انقلاب اسلامی را با امید به جوانان پایه گذاری کرد و در دوران جنگ تحمیلی نیز ۲۴۰ هزار شهید از جوانان بودند.

تاتار افزود: برای اعتلای نام ایران اسلامی جوانان زیادی جان ارزشمند خود را نثار انقلاب کردند و امروز عزت و اقتدار کشور هم مرهون رشادت‌های جوانان است.

او ادامه داد: دشمن در طول دوران انقلاب با توطئه، جنگ، ترور و تحریم که طی این چند سال گذشته به اوج خود رسیده در مسیر حرکت انقلاب سنگ اندازی کرده، اما هرگز به خواسته‌های خود نرسیده است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه دولت موظف به بسترسازی برای اشتغال جوانان است، گفت: جوان باید مطالبه گر و پرسشگر باشد و ظرفیت‌های قصرشیرین با حضور جوانان به سرانجام خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تمام شرکت‌هایی که در حوزه شهرستان فعالیت می‌کنند را موظف کردیم از ظرفیت جوانان برای اشتغال استفاده کنند.

او به طرح سامانه گرمسیری اشاره کرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های این طرح استفاده از ظرفیت جوانان بومی قصرشیرین اولویت ما است.

او گفت: برای اولین بار در شهرستان بخشی از درآمد بار‌های صادراتی را به شهرداری قصرشیرین اختصاص دادیم که باید صرف امور عمرانی و زیربنایی شهرستان شود.

او با بیان اینکه انتقاد جوانان را با دل و جان می‌پذیریم، افزود: درب فرمانداری قصرشیرین برای همه جوانان شهرستان باز است و ما به صورت تمام وقت پذیرای آن‌ها برای پیگیری امور جوانان خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.