معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه سلامت استان کرمان گفت: در راستای صیانت از سلامت بیمه شدگان و کارکنان با توجه به شیوع کرونا اقدامات پیشگیرانه زیادی را در دستور کار قرارداده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رسول نهری معاون بیمه سلامت استان کرمان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور برای پرسنل بیمه سلامت وسایل و لوازم بهداشتی تهیه شد و در اختیارشان قرارگرفت.

او افزود: روزانه سطوح مختلف در بخش های مختلف اداری بیمه سلامت مرتبا با مواد ضدعفونی کننده تمیز می شود تا احتمال انتقال بیماری از سطوح کاهش یابد.

معاون توسعه بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه بر اجرای تمام پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه بیمه سلامت نظارت می‌شود،بیان کرد: دستورالعمل های ابلاغی از ستاد مقابله با کرونا بیمه سلامت استان کرمان در اداره کل بیمه سلامت به خوبی اجرا شده است.

او تصریح کرد: در کنار دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در استان از دستورالعمل‌های سازمان بیمه سلامت درخصوص مراقبت از پرسنل ومحیط کاری نیز تبعیت شده ونگرانی درخصوص این مسائل وجود ندارد.

نهري به تلاش‌های انجام شده برای کاهش مراجعات مردمی به این اداره کل اشاره کرد و افزود: در راستای کاهش بارمراجعات بیمه شدگان به اداره کل وادارات زیرمجموعه در شهرستان‌های استان پی‌گیری‌هایی برای اجرای دستورالعمل‌های سازمانی انجام شده است.

نهری همچنین الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات اداری بیمه سلامت را بخشی از تلاش های انجام شده برای کاهش بارمراجعات مردمی به دفاتربیمه سلامت درگستره استان کرمان، عنوان كرد.

معاون توسعه بیمه سلامت استان کرمان افزود: میزخدمت همچنان در تمام ادارات استان فعال بوده وتلاش اصلی دراین بخش راهنمایی مردم برای کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات بیمه است.

او بخشی از خدمات انجام شده برای مراقبت ازپرسنل بیمه را توزیع مرتب ماسک و مواد ضدعفونی کننده شخصی و نیزقراردادن دستگاههای ضدعفونی ویژه برای کاهش تماس باسطوح در ورودی ادارات ذکر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه سلامت استان کرمان تاکید کرد: همچنین تمامی جلسات بیمه سلامت به شکل غیرحضوری و عمدتا به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شده تا احتمال شیوع ویروس کرونا را کاهش دهیم.

نهری از مردم وپرسنل بیمه سلامت برای همکاری جهت اجرای دستورالعمل های بهداشتی لازم الاجرا قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار