فیضی گفت: با فرهنگ‌سازی و تعامل همگانی، می‌توان در جهت تحقق ارتقای سلامت مردم گام‌های موثری برداشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فیضی رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان ایلام گفت: سلامت یک مسئله اجتماعی است و مشکلات مربوط به ارتقای سلامت مردم نیز امری اجتماعی است ، بنابراین با فرهنگ‌سازی و تعامل همگانی می‌توان در جهت تحقق این امر مهم گام‌های موثری برداشت.

او بیان کرد: تسهیل دستیابی به اهداف برنامه جامع سلامت استان، توانمندسازی مردم در ارتقای سلامت خود و جامعه، استقرار نظام مناسب برای دسترسی آسان به گروه‌های مردمی به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر و مشارکت دادن آنان در تدوین، اجرا، پایش و ارزشیابی طرح‌های ارتقای سلامت از جمله اهداف تشکیل خانه مشارکت است.

در ادامه ، جمیل صادقی فر، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ایلام ضمن ابراز خرسندی از همکاری معاونت بهداشتی با مرکز مشارکت‌های اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف سلامت محور، اظهار کرد: امروزه موضوع سلامت تنها محدود به جسم نیست و بایستی جنبه‌های مختلف سلامت از جمله سلامت روحی و روانی ، اجتماعی و معنوی نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او مطرح کرد: با برنامه ریزی منسجم و تقویت خانه مشارکت مردم در سلامت استان، می‌توان سلامت و امید به زندگی را در جامعه تا حد مطلوبی بالا برد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.