محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شوراس اسلامی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرامش به نامگذاری پلی در خرمشهر به اسم برادرش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال وجود مشکلات و کمبودهای رفاهی در استان خوزستان که سال‎هاست مردم این ناحیه را دچار سختی کرده است، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری و نظارت میدانی، وارد خوزستان شد. او در جریان این سفر، ویدئویی را نیز در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و از این طریق به موضوع نامگذاری یکی از پل‎های خرمشهر به نام برادر شهیدش واکنش نشان داد. قالیباف در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"نامگذاری پلی در خرمشهر در چند روز اخیر با نام برادر شهید بنده، کار پسندیده‌ای نبود. بهتر است آن پل را به نام یکی از شهدای محلی منطقه بگذارند"

واکنش قالیباف به نامگذاری یک پل در خرمشهر به اسم برادر شهیدش


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۶:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
دورود بر شرف این سردار انقلاب. سردار مردم خرمشهر عاشق شهادت و شهدا هستند نام گذاری پل هم بنام شهید قالیباب به عشق شهدایی بوده است که دیگر مناطق کشور به کمک مردم خرمشهر امدند و برنگشتند. دورود بر مردان با غیرت خرمشهر و مردم رنج کشیده استان خوزستان و سیستان و بلوچستان که خون جوانان انان با هم امیخته شد
آخرین اخبار