برخی اعضای کادر درمانی برای سومین بار به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمدقاسمی رئیس بخش آی‌سی‌یو بیمارستان یحیی نژاد بابل با بیان اینکه برخی اعضای کادر درمانی این بیمارستان برای سومین بار به کرونا مبتلا شدند، گفت: اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند اگر یک بار به این بیماری مبتلا شوند مصونیت خواهند داشت اشتباه است.

او افزود: ویروس کووید ۱۹ مانند یک دومینو عمل می‌کند و هر چه تعداد ناقلان بیشتر شود تعداد مبتلایان به این بیماری نیز افزایش خواهد یافت.

قاسمی با پیش بینی افزایش مبتلایان به کرونا تا سه هفته آینده به دلیل حجم زیاد مسافرت ها به شمال کشور، ادامه داد: احتمال افزایش شیوع کووید ۱۹ در پاییز بیشتر خواهد بود چرا که تعداد ناقلان در این سه هفته افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

رئیس بخش آی‌سی‌یو بیمارستان یحیی نژاد بابل گفت: پرسنل درمان در شرائط سختی قرار دارند و به دلیل بیماری تعداد آن‌ها هر هفته در حال کاهش است.

او با بیان اینکه روزانه گواهی استعلاجی ۳ تا ۵ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان تایید می‌شود، مشکل حال حاضر را نه فقط میزان امکانات درمانی و بهداشتی بلکه فرسایش کادر درمانی اعلام کرد و افزود: اگر شیوع کرونا با همین روند ادامه داشته باشد بیمارستان در فصل زمستان به دلیل کمبود نیرو عملا تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.