رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موج بزرگی از مسافرت‌ها به شهر‌های مازندران انجام شد که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه موج بزرگی از مسافرت‌ها به شهر‌های مازندران انجام شد که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می‌شود، گفت: با کاهش روند بستری بیماران کرونایی به روز‌ها و هفته‌های پایانی خیز دوم کرونا در بابل نزدیک شده ایم و امیدواریم مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او  از مردم خواست: در این روز‌ها به صورت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا زمینه خلق موج سوم کرونا در بابل و استان آغاز نشود.


بیشتر بخوانید


دکتر جلالی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و شیوع آنفلوآنزا روز‌های سخت پاییز و زمستان پیش رو است که هیچ راهی به جز رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: تاکنون از بیش از ۱۰ هزار بیمار مشکوک تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد، ۳ هزار و ۷۰۰ نفر آن مثبت بوده است.

دکتر جلالی افزود: هر بیمار کرونایی بدحال که در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود، در هر شبانه روز مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.

او گفت: بیماران کرونایی که در بخش بیمارستان‌ها بستری هستند، ۲۵۰ هزار تومان در شبانه روز برای درمان آن‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.