۹۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با شناسایی ۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۷۳۹ نفر رسید.

بستری ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۷۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته، از ترخیص ۶۹ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او افزود: هم اکنون ۵۵۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۶۹ بیمار با علائم شدید تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

بستری ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش و بستری ۱۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه گفت: ۸ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی مرخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۸۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۴۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.