فرماندار صحنه با صدور پیامی از هیات‌های مذهبی وعزاداران حسینی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با شعور حسینی خود اقدام به برپایی مراسم سوگواری کردند، تقدیر کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ فرماندار صحنه با صدور پیامی از هیات‌های مذهبی وعزاداران حسینی ، تقدیر کرد.

در متن پیام آمده است:

مکتب عاشورا درسی است به بلندای تاریخ و امسال شیفتگان حسینی در گوشه گوشه این میهن اسلامی بیش از همیشه ثابت کردند که دلبستگی‌شان به سیدالشهدا از سر عشق و علاقه و ارادت هست و این ایمان وارتباط قلبی و معنوی تا همیشه تاریخ ماندگار است.

جهان امروز بیش از هر زمانی نیازمند اندیشه‌های ناب حسینی ومکتب عاشورایی است و بر یکایک شیعیان و دلدادگان آن حضرت واجب است تا با الگو گرفتن ازمشی «هیهات من الذله» این فرهنگ غنی جهاد وشهادت رابا اطاعت از فرامین، ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معنا کرده و اشاعه  دهند.

ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت به رهبر معظم انقلاب و مردم سرافراز شهرستان صحنه هیات های مذهبی، مبلغان، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که با رعایت کامل دستورالعمل های  بهداشتی در مساجد و تکایا به سوگواری پرداختند کمال قدردانی را دارم و از خداوند متعال عزت و کرامت و سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت حق تعالی را خواستارم.

علیرضاحیدری
فرماندارشهرستان صحنه
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.