پویش نگارش جمعی در اینستاگرام با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری پویش نگارش جمعی در اینستاگرامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع)، گفت : با توجه به ادامه روند فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در فضای مجازی و برگزاری ویژه برنامه‌های ایام محرم در کتابخانه‌های عمومی و افزایش سطح مشارکت‌ها در امر کتاب و کتابخوانی ویژه ماه محرم، برنامه‌های متنوع فرهنگی در این ایام برگزار می‌شود.

او گفت : یکی از این برنامه‌ها اجرای پویش نگارش جمعی در اینستاگرام با موضوع ۱۱۰ جمله تاثیرگذار پیرامون محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان است.

او افزود: دراین مسابقه هر فرد باید پنج جمله ناب درباره محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان به آدرس @kermanshah_pl صفحه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و یا به آدرس @dr.khaiat_zanjani صفحه مدیر انتشارات بنیان مرصوص در اینستاگرام ارسال کند.

او با بیان اینکه مهلت شرکت در این طرح تا پایان اربعین حسینی است، افزود: پس از داوری صورت گرفته، به شرکت کنندگان برتر جوایزی اعطا می‌شود.

حسنی خونسار گفت: چاپ جملات برگزیده ارسالی به همراه نام نویسنده و صفحه اینستاگرامی در قالب یک کتاب و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، دریافت گواهی شرکت در طرح از طرف اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و انتشارات بنیان مرصوص، دریافت هدیه انتشار یک کتاب (مراحل اخذ شابک، فیپا و مجوز نشر) به صورت رایگان از طرف انتشارات برای برگزیدگان هر دوره که معادل ۴ میلیون ریال می‌باشد از جوایز شرکت کنندگان برتر دراین طرح است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.