نماینده، ولی فقیه در استان لرستان گفت: این استان با مدیریت جهادی مبتنی بر علم و درایت، آماده رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی اظهارداشت: اکنون در استان لرستان فضای همدلی فراهم شده و با وجود جوانان حزب اللهی، مومن و انقلابی صدای وحدت و همدلی در استان بلند است.

او افزود: بر این اساس با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، تلاش، کوشش، همت، کار و فعالیت با توکل به خدا، لرستان آماده پیشرفت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که مکتب امام حسین (ع) مشعل فروزان هدایت و کشتی نجات بشر است که تا همیشه تاریخ روشن، منور و تابناک است، افزود: امام حسین (ع) برای فروزان کردن مشعلی که با بعثت پیامبرروشن شده بود و یکسری جاهلان و دنیا طلبان قصد تغییر مسیر آن را داشتند، قیام و در این راه تمام هستی خود را فدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی، یادآورشد: با شهادت امام حسین (ع) مسیر دین مشخص شد و پرده از چهره یزید و یزدیان کنار رفت و رسوا شدند و اکنون این راه مستقیم برای بشر فراهم شده تا با چنگ زدن به ریسمان الهی از گمراهی و جهالت دور و به سعادت برسیم.

او  افزود:این عزاداری‌ها در ایام محرم همان مشعلی است که پیامبر اسلام (ص) با بعثت خود روشن کرده و از طریق امام حسین (ع) ادامه یافته و اشکی که برای مظلومیت سید الشهدا (ع) و شهدای کربلا ریخته می‌شود، اجر و مزد آن بی انتها است.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان گفت: همه باید برای معرفی هدف امام حسین (ع) و حفظ این مکتب تلاش کنیم و این روضه‌ها و گریه‌ها به خاطر مظلومیت امام حسین (ع) به پیروی از پیشوایان و معصومان دین ما در برای حفظ دین و شناساندن هدف قیام عاشورا است.

او افزود: انقلاب اسلامی، عنایتی از سوی پروردگار به ایران است، امام راحل، پرچم امام حسین (ع) را به اهتزاز درآورد و امروز این پرچم به دست مقام معظم رهبری و به همت پشتیبانی مردم مومن و ولایتمدار برافراشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.