رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تشدید نظارت بر ادارات دولتی قم به منظور رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم با بیان این‌ که نظارت بر ادارات دولتی قم شدیدتر می‌شود، گفت: دستگاه‌های دولتی موظف هستند، دستورالعمل ‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک را مورد توجه قرار دهند.

او با انتقاد از بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی افزود: ۱۲۵ مورد اخطاریه به ادارات و دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها و دفاتر پیشخوان و آموزشگاه‌ها و فروشگاه‌ها و کافی‌نت‌ها صادر و برخی نیز پلمب شدند.

قدیر اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی در برخی از هیائت‌ها به خوبی رعایت می‌شود، البته اگر هیئت‌هایی نسبت به رعایت موارد بهداشتی توجهی ندارند؛ تذکرات لازم ارائه می‌شود تا سلامت مردم را حفظ کنیم.

او عنوان کرد: در ۲ هفته اخیر ۲۸۳ مورد بازدید از مطب ها انجام شد که میزان رعایت موارد بهداشتی به بیش از ۸۲ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: بازرسی‌ها و تذکرهای لازم به تمام صنوف انجام شده است و با متخلفان برخورد و پلمب ها طبق ضوابط انجام می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار