مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: راه اندازی دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در شهرستان‌های این استان برای حمایت از اقشارآسیب دیده ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان در نشست هم‌اندیشی و گسترش همکاری با دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توسعه زمینه‌های همکاری دو جانبه به تسهیل هرچه بیشتر وضعیت زنان در این استان کمک فراوان خواهد کرد.

او  افزود: دفاتر امور بانوان فرماندارهای سیستان و بلوچستان آماده تعامل و همکاری هستند و از ظرفیت دولت و دادگستری برای آموزش، افزایش آگاهی و رسیدگی به مشکلات حقوقی جامعه‌ی هدف می‌توان بهره برد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده‌ استانداری سیستان وبلوچستان تاکیدکرد: با افزایش فشارهای اجتماعی بر زنان،خانواده‌های زیادی متزلزل شده که این مهم اقدامات راهبردی برای تسهیل شرایط را می‌طلبد.

او با بیان اقدامات مثبت و راهبردی دادگستری درحوزه پیشگیری از وقوع جرم حوزه‌ اجتماعی تصریح کرد: تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های راهبردی با هدف تبیین و بررسی مسایل و دغدغه‌های بانوان بویژه در موضوعاتی نظیر خشونت در همه‌ی ابعاد و حقوق کودکان به بررسی تخصصی این موضوعات و ارائه راهکار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار