فیسبوک کاربران را به استفاده از برنامه مسنجر ترغیب می‌کند

شرکت فیسبوک سعی دارد با ارائه قابلیت Rooms کاربران را به استفاده از برنامه مسنجر دعوت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که شرکت فیسبوک در ماه آوریل قابلیت Messenger Rooms را معرفی کرد، کاربران برای برقراری تماس تصویری نیازی به نصب برنامه مسنجر در گوشی خود نداشتند و می‌توانستند بدون وجود این نرم ‌افزار با دوستان و خانواده خود تماس تصویری برقرار کنند. علت این عمل آن بود که شرکت سازنده تمایل داشت کاربران بتوانند به سادگی و با استفاده از یک لینک وارد تماس‌های تصویری شوند.

اکنون که قابلیت تماس تصویری گروهی Rooms  برای فیسبوک فعال شده، برنامه‌نویسان این شرکت سعی دارند امکان استفاده از آن را توسط برنامه مسنجر آسان‌تر سازند. برای شروع، شرکت فیسبوک در حال معرفی یک رابط کاربری راحت برای استفاده از قابلیت مذکور در برنامه Messenger است.

در حالی که پیش از این کاربران توسط برنامه فیسبوک از این قابلیت استفاده می‌کردند، حالا سازندگان به افراد این اجازه را می‌دهند که با کمک رابط کاربری جدید به راحتی مشغول مکالمه تصویری در Messenger شوند. این برنامه همچنین به اشخاص اجازه می‌دهد نام دلخواه خود را بر روی گروه تماس تصویری قرار دهند. کاربرانی که تمایلی به انتخاب نام ندارند قادرند از پیشنهادهای پیش‌فرض برنامه برای ساخت گروه خود استفاده کنند.

قابلیت Rooms برای فیسبوک


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های دیگر قابلیت Roooms

افراد می‌توانند زمان آغاز فعالیت گروه خود را مدیریت کنند و لیست دعوت شوندگان را از پیش تنظیم کنند. در ادامه تمامی قابلیت‌هایی که توسط برنامه فیسبوک برای Rooms ممکن بود به نرم افزار مسنجر نیز راه پیدا کرده است. کاربرانی که از Rooms در مسنجر استفاده می‌کنند می‌توانند پس زمینه تماس تصویری خود را انتخاب کنند.

بارگذاری پس زمینه ویدئویی نیز برای کاربران ممکن است. قابلیت جدید Rooms از امروز برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود و در ماه‌های آینده به کاربران رایانه شخصی خواهد رسید. با وجود آن که بروزرسانی جدید شامل قابلیت Messenger Rooms می‌شود اما امکان تغییر پس زمینه تماس تصویری کمی دیرتر به دست کاربران خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار