سرپرست اداره آموزش و پرورش سقزگفت:به مناسبت هفته دولت،۲ مدرسه در روستا‌های سقز به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فیروز عارفی سرپرست اداره آموزش و پرورش سقز در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این مدرسه ۲ کلاسه برای تحصیل ۲۴ نفر دانش آموز در سال تحصیلی جدید در زیربنای ۹۵ متر مربع و با سازه کانکس موسوم به سبک سازه و آسفالت و محوطه سازی ۲۹۰ متر مربع و با هوشمندسازی کامل دو کلاس و تجهیزات جدید و سیستم حرارت مرکزی، پکیج و رادیاتور استاندارد به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اینکه این مدرسه از محل اعتبارات مدارس تخریبی توسط سازمان نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان بنا شده است، تاکید کرد: امیدوارم نهایتا زحمات و تحصیل دانش‌آموزان موجب شود تا هر ساله مجموعه‌ای فرهیخته و دانشمند تربیت شده و به جامعه معرفی شود.

سرپرست آموزش و پرورش سقز به بهره برداری از مدرسه یک کلاسه روستای پیریونس اشاره کرد و گفت: این مدرسه هم با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، با زیربنای ۱۰۰ متر و ۴۵۰ متر محوطه سازی همراه با تمام امکانات و سیستم‌های هوشمند در اختیار دانش آموزان این روستا قرار گرفت.

او با تاکید بر لزوم وجود مدارس استاندارد و برخوردار به ویژه در روستاها، گفت: وجود مدرسه، نشان دهنده وجود نماد عینی فرهنگ و ادب در هر مکان است.

۴۰ هزار دانش آموز سقزی در ۲۸۰ مدرسه دولتی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.