مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه پنجم شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ پدر خانواده بر اثر کنجکاوی بیجا !

بر اثر سهل انگاری و کنجکاوی بیجا با سلاح شکاری، پدر خانواده‌ای در شهرستان هامون جان داد.

سرهنگ "غلامرضا شهرکی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مردی ۵۵ ساله در یکی از محلات شهرستان هامون، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، مرد میانسال از ناحیه پهلو و شکم مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل تحقیقات انتظامی پلیس افزود: با تحقیقات و اقدامات به موقع هوشمندانه ماموران، متهم در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل شناسایی و برای ادامه مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ "شهرکی" اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده و اعتراف متهم که فرزند مقتول می‌باشد مشخص شد، مقتول با سلاح شکاری از روی کنجکاوی توسط فرزند خود، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون، با بیان اینکه در بازجویی‌های بعمل آمده، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: پرونده تکمیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شوخی منجر به وقوع بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار برای خانواده‌ها شده از مردم به خصوص جوانان خواست، به هیچ وجه با وسایل و ابزار حادثه ساز شوخی نکنند.

جمع آوری ۴۵ معتاد متجاهر در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و جمع آوری ۴۵ نفر از خرده فروشان و معتادین متجاهر خبر داد.

سرهنگ"حیدر علی کیخائی مقدم  گفت: روز گذشته در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر پس ازشناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در سطح شهرستان چابهار اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، ۴۵ نفر از خرده فروشان و معتادین متجاهر و کارتن خواب، سطح حوزه استحفاظی جمع آوری شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در اجرای این طرح یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۲۵ گرم هروئین و ۱۲ گرم شیشه نیز کشف شد.

"کیخائی مقدم" خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش اساسی دارند پس وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است، فلذا شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از تریلی تانکر دار"سرباز"

فرمانده انتظامی شهرستان "سرباز" از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردارخبر داد.

سرهنگ "سیامک مرادی گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی شهرستان "سرباز" استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سرباز" با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت به صورت برنامه ریزی شده به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و سعی پلیس بر این است که با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده که به اقتصاد کشو ر ضربه می‌زند مقابله کند.

کشف ۵۶ تن شکر قاچاق در "نیکشهر"

با هوشیاری ماموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر" ۲ دستگاه تریلی حامل شکر قاچاق توقیف شد.

سرهنگ" حمید نوری  گفت: روز گذشته مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر" حین ایست و بازرسی در محور "نیکشهر- چابهار" به ۲ دستگاه تریلی مشکوک و آن‌ها را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن ۵۶ تن و ۸۸۰ کیلوگرم شکر قاچاق فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ ۴ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: ۲ راننده متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد یک کشور ضربه می‌زند، بیان داشت: به منظور حمایت از تولید داخلی و رونق اقتصادی کشور، شهروندان هر گونه فعالیت غیر قانونی سودجویان را با پلیس در میان بگذارند.

۳ کشته در برخورد مرگبار پراید با کامیونت ایسوزو

فرمانده انتظامی شهرستان "خاش" از کشته شدن ۳ سرنشین یک خودروی پراید در اثر برخورد با یک کامیونت ایسوزو در محور "خاش- زاهدان " خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش  در تشریح حادثه دلخراش گفت: روز گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در محور "خاش- زاهدان" حوالی روستای "چانعلی" بلافاصله مأموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: در برسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ۳ نفر سرنشین به شدت با یک دستگاه کامیونت ایسوزو برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر ۳ سرنشین خودروی پراید که یک زن و ۲ مرد بودند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

سرهنگ کوچک زائی بیان داشت: بنا بر اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه دلخراش، انحراف به چپ سواری پراید اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با تاکید بر اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مانع از بروز اینگونه حوادث می‌شود از رانندگان عزیز خواست تا همواره این قوانین و مقررات را مد نظر قرار دهند تا دیگر شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار