فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : این روز‌ها به‌واسطه وجود ویروس منحوس کرونا و دیدن زحمات خادمین سلامت به یاد ماندنی خواهد شد .

زحمات خادمین سلامت به یاد ماندنی خواهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : این روز‌ها به‌واسطه وجود ویروس منحوس کرونا و دیدن زحمات خادمین سلامت به یاد ماندنی خواهد شد و تلاش‌های حوزه سلامت در این ایام هیچ گاه از خاطر مردم فراموش نمی‌شود.

او با اشاره به زحمات کادر درمان در از بین بردن استرس ابتلاء این به این بیماری، گفت : موجی از امیدواری ایجاد و از التهاب و ترس این ویروس با دیدن تلاش‌های مجموعه کادر درمان کاسته شد و مردم به باور شکست کرونا رسیدند.

ریحانی ادامه داد: یکی از مسائلی که در حوزه سلامت و در بحث کرونا به خوبی به آن پرداخته شد و موفق بود افزایش آگاهی عمومی نسبت به این ویروس منحوس بود.

او با ابراز ناراحتی از عدم رعایت برخی از دستورات دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، از شهروندان خواست در راستای همکاری با کادر درمان، خادمان و مدافعان سلامت، نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توجه داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.