رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح حدود ۵۰ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی تا پایان امسال خبر داد.

افتتاح حدود ۵۰ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح خدمات دولت در بخش بهداشت و درمان استان، گفت : طی هفت سال گذشته ۲۰۰ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

او گفت : هم اکنون ۶۴ پروژه عمرانی دیگر نیز در این دو حوزه فعال است که حدود ۵۰ مورد آن تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مرادی از ساخت سه بیمارستان جدید در استان در سال‌های اخیر خبر داد وافزود: علاوه بر این، بیمارستان‌های اسلام آبادغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز طی این مدت تعمیر و نوسازی شده اند.

این مسئول از افزایش ۲۶۶ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان در هفت سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۱۹ کیلینیک تخصصی در سطح استان احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش ۳۴۴ عضو جدید هیات علمی در دانشگاه در هفت سال گذشته خبر داد و ادامه داد: همچنین طی این مدت سه دانشکده جدید احداث و چهار رشته تخصصی، هفت رشته PHD و ۹ رشته کارشناسی ارشد به مجموعه رشته‌های دانشگاه اضافه شده است.

او گفت: مجموع این اقدامات موجب شده تا قطبیت کرمانشاه در درمان افزایش یافته و از طرفی امروز بتوانیم مبارزه و مقابله موثرتری با ویروس کرونا داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.