همزمان با چهارمین روز از هفته دولت دو طرح دامپروری و دو طرح حوزه آب و خاک و باغبانی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و مسئولین شهرستانی در شهرستان خوشاب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب در حاشیه مراسم بهره برداری از چهار طرح دامپروری و کشاورزی در این شهرستان، گفت: در بخش تولیدات دامی، دو پروژه مرغداری با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در هر دوره و پرواربندی بره با ظرفیت ۷۶۰ رأس در هر دوره با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: طرح مرغداری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در روستای چرو "از توابع بخش نوده انقلاب" و طرح پرواربندی بره با اعتبار ۸ میلیارد ریال در اراضی روستای کیخسرو "از توابع بخش مرکزی" اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب ادامه داد: با افتتاح این دو طرح سالانه ۳۴ تن گوشت قرمز و ۱۲۰ تن گوشت سفید به تولیدات دامی خوشاب اضافه می‌شود و زمینه اشتغال برای ۱۶ نفر فراهم خواهدشد.
 
بهره برداری از دو طرح کشاورزی در خوشاب

ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب در این مراسم گفت:  پروژه باغبانی شامل راه اندازی باغ انگور به روش کوردونی و ایجاد سایبان در سطح ۳۰ هکتار می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: پروژه حوزه آب و خاک شامل انتقال آب با لوله مربوط به قنات قشلاق روستای نوروزی از توابع دهستان یام بخش مشکان شهرستان می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ۹۹۴ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب ادامه داد: با افتتاح این دو طرح زمینه اشتغال برای ۳۳ نفر در بخش مشکان خوشاب فراهم شده است.

انتهای پیام// ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.