رییس سازمان صمت استان زنجان گفت: با توجه به تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده توسط واحد‌های صنعتی مستقر در استان، هیچ گونه کمبودی در این خصوص در استان زنجان وجود ندارد.

فغفوری رییس سازمان صمت زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به میزان تولید ماسک در استان گفت: هم اکنون روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک توسط ۷ واحد صنعتی استان تولید می‌شود که از این تعداد ۴۵۰۰ عدد N۹۵ و ۴هزار عدد به صورت فیلتردار می‌باشد.

او افزود: علاوه بر واحد‌های صنعتی، ۲ واحد مستقر در فنی حرفه‌ای شهرستان‌های زنجان و ابهر نیز اقدام به تولید ماسک می‌نمایند.

این مقام مسئول در خصوص قیمت عرضه ماسک در استان اظهار داشت: بر اساس قیمت‌های مصوب ماسک صنعتی به قیمت ۱۳۰۰ تومان و نیمه صنعتی ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه به توزیع ماسک در فروشگاه‌های بزرگ و هیئات مذهبی اشاره کرد و افزود: در ایام ماه محرم ماسک‌های توزیع شده توسط فروشگاه‌های بزرگ و هیئات مذهبی با قیمت هزار تومان صورت می‌گیرد.

او در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده در استان عنوان کرد: هم اکنون ۶ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده و یک واحد تولید الکل در استان زنجان در حال فعالیت می‌باشند.

فغفوری تصریح کرد: به طور کلی در این واحد‌ها روزانه ۳۱۵ تن مواد ضدعفونی کننده بر پایه آب و ۱۰ تن الکل تولید و عرضه می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.