سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان و صعود به فینال جام حذفی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: تیمی که ۳ تیم لیگ برتری را حذف می‌کند و  به نیمه نهایی جام حذفی می‌رسد به طور حتم تیم کوچکی نیست. نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی بود. همچنین این پیروزی را از طرف خودم و بازیکنان به محمدرضا زنوزی تقدیم می‌کنم، چرا که فردا تولد زنوزی است و قصد داشتیم به او هدیه بدهیم.

او ادامه داد: مالک باشگاه تراکتور تبریز با ناملایمتی‌ها و کم‌لطفی‌هایی مواجه بوده است. بازیکنانم امروز برای زنوزی سنگ‌ تمام گذاشتند و به او تبریک می‌گویم. بازیکنان امروز معرفت و شرافت را معنی کردند و آن‌ها زمانی که ۱۰ نفره شدیم، جانانه جنگیدند. علاوه بر این به هواداران هم تبریک می‌گویم. به هر حال سهمیه آسیایی ما قطعی شد و به فینال جام حذفی رسیدیم. همچنین به مهدی تارتار تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی ساخته است. نفت مسجدسلیمان شایسته حضور در این مرحله بود و ثابت کرد تیمی منسجم و دارای ساختار است.

شایسته صعود به فینال جام حذفی بودیم 

سرمربی تراکتور گفت: من می‌دانستم که هر چه بازی ادامه یابد، کار برای بازیکنانم سخت‌تر می‌شود. به هر حال تلاش کردیم زود به حریف گل بزنیم، چون گل زدن به نفت سخت است و ما به ویژه در نیمه اول، خیلی حمله کردیم. فرصت‌های خوبی هم داشتیم که به بار ننشست. با شروع نیمه دوم به هدف خود رسیدیم. بازی روال متعادلی داشت، اما اخراج اسدی کار ما را سخت کرد. با توجه به اینکه جام حذفی بود و ناخواسته عقب‌نشینی کردیم، اخراج او مزید بر علت شد و نفت روی دروازه ما فشار آورد. این تیم یکی، ۲ موقعیت داشت که ما همان موقع فرصت گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم ما شایسته صعود به فینال بودیم.

الهامی درباره عملکرد داوری این بازی گفت: از حیدری و تیمش تشکر می‌کنم که عالی قضاوت کردند. من یک صحنه از کوره در رفتم و از او معذرت می‌خواهم. ما در مرحله سختی قرار داریم و آن موضوع به خاطر فشار بازی بود. گروه داوری فوق‌العاده عمل کرد و قضاوت بسیار خوبی داشت. از کمیته داوران و تیم داوری تشکر می‌کنم.

الهامی: پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان را به زنوزی تقدیم می‌کنم/ هواداران تراکتور از حاشیه به دور باشند

بسیاری از اوقات فقط زنوزی کنارمان بود 

او درباره اینکه تیمش پس از گل اول موقعیت‌های چندانی برای گلزنی نداشت، بیان کرد: جام حذفی این‌گونه نیست که تیمی گلی بزند و به دنبال زدن گل دوم باشد. تیمی که گل خورده است، چیزی برای از دست دادن ندارد و همان‌طور که گفتم، جام حذفی یا هیچ است یا همه چیز برای یک تیم به دست می‌آید. در حال حاضر ما به همه چیز و فینال مسابقات رسیدیم و به دنبال همین بودیم. از مجموعه عوامل باشگاه هم تشکر می‌کنم. گلایه‌هایی هم دارم، چون بسیاری از اوقات تنها بودیم و فقط زنوزی کنار ما بود. دوست ندارم کام هواداران را تلخ کنم، اما خیلی حرف‌ها در موقعیت مناسب وجود دارد که باید گفته شود. جایگاه تراکتور خیلی بالاتر از این است.

سرمربی تراکتور ادامه داد: از روزی که هدایت تراکتور را بر عهده گرفتم، آرزویم این بود که مأموریتم را به خوبی به پایان برسانم و تراکتور به لیگ قهرمانان آسیا برسد. به زنوزی گفتم تیم می‌تواند سهمیه بگیرد. خوشحالم به فینال جام حذفی صعود کردیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفتیم. ان‌شاءالله شرایط به گونه‌ای شود که تراکتور به جایگاه واقعی‌اش برسد و هواداران اسیر حاشیه عده‌ای خاص که همه می‌دانند چه کسانی هستند، به دور باشند. ان‌شاءالله روزی برسد این هواداران در آسیا قد علم کنند.

اسدی باشرف ترین بازیکن تاریخ ایران است 

الهامی درباره اخراج رضا اسدی در این بازی گفت: اسدی یکی از با شرف‌ترین بازیکنان تاریخ ایران و یکی از بهترین بازیکنانی است که در زندگی‌ام با او کار کردم. دوست ندارم وارد این وادی شوم. او جانش را گذاشت و در اخطار دوم روی او خطا شد. نمی‌خواهم چنین حاشیه‌ای ایجاد شود. رضا بازیکنی باغیرت است. دوست دارم از یک نفر صحبت کنم که چند هفته گل نزده است. از ساسان انصاری تشکر ویژه‌ای می‌کنم که حضور او در زمین به طور کامل غیرت، شرف و حیثیت بود.

او درباره عملکرد اخباری در درون دروازه تراکتور گفت: از اخباری تشکر می‌کنم که پس از مدت‌ها به زمین آمد. او در ۲ روز گذشته، ۶ بار فیزیوتراپی کرد و تا ساعت ۲ شب گذشته مشغول فیزیوتراپی بود. اخباری ساعت ۸، ۱۲ و ۱۶ امروز هم فیزیوتراپی کرد و سپس به ورزشگاه آمد. او نشان داد مردانگی در فوتبال وجود دارد و از او تشکر کنم. ان‌شاءالله روزی بتوانم برای این عزیزان جبران کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار