تیم فوتبال تراکتور به دنبال جذب بازیکنان شاخص و مطرح در فصل نقل و انتقالات است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور بعد از کسب رتبه چهارم به کار خود در لیگ برتر  پایان داد و مدیران این تیم تبریزی به دنبال جذب بهترین بازیکنان برای تقویت تیم خود برای فصل آینده هستند.

به هر حال محمد رضا زنوزی مالک متمول تبریزی قصد دارد دوباره پروژه کهکشان سازی خود را در تراکتور عملیاتی کند و ستاره‌های مطرح فوتبال را برای فصل آینده به تبریز بیاورد.

 سرخپوشان تبریزی تمرکز خود را برای مسابقات جام حذفی معطوف کردند تا حداقل در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه آسیایی خود را قطعی کنند، اما نیم نگاهی هم به فصل نقل و انتقالات دارند تا یک تیم قدرتمند را  با جذب بازیکنان مطرح برای فصل آینده ببندند.

تیم فوتبال تراکتور در لیگ نوزدهم با اتفاقات و حواشی زیادی مواجه بود و چند بازیکن خارجی از این تیم جدا شدند و همین موضوع باعث شد که سرخپوشان تبریزی با کمبود مدافع و مهاجم مواجه شوند.

جذب مدافع و مهاجم در دستور کار تراکتوری ها 

به هر حال تراکتوری‌ها فصل گذشته را با استفاده از بازیکنانی که قابلیت بازی در چند پست دارند سپری کردند، اما به طور حتم یکی از سیاست‌های مدیران باشگاه این است که بازیکنانی در خط دفاع و مهاجم به خدمت بگیرند تا مشکلی برای فصل آینده نداشته باشند.

البته ساکت الهامی سرمربی تراکتور با وجود اینکه قراردادش برای فصل بعد تمدید شده است، اما وضعیتش مشخص نیست و این روز‌ها بحث حضور علی دایی و جواد نکونام برای هدایت سرخپوشان تبریزی مطرح شده است.

حفظ کاپیتان های تیم ملی دغدغه اصلی تراکتور 

علاوه بر این حفظ کاپیتان‌های تیم ملی دغدغه اصلی سرخپوشان تبریزی است و زنوزی مالک تراکتور قصد دارد آن‌ها را در تبریز حفظ کند، اما کار سختی پیش رو دارد.

به هر حال احسان حاج صفی از لیگ یونان پیشنهاد دریافت کرده است و حتی رسانه‌های یونانی اعلام کرده اند که توافقات نهایی بین  این بازیکن با تیم آریس یونان صورت گرفته و فقط رضایت نامه اش باقی مانده است تا او دوباره لژیونر شود.

بازیکنان جدا شده احتمالی تراکتور 

رضا اسدی  یکی از بازیکنان شاخص تراکتور قراردادش به پایان رسیده و این بازیکن مدنظر باشگاه‌های لاسک اتریش، هوفنهایم آلمان و یک باشگاه پرتغالی قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن، فصل آینده لژیونر می‌شود.  

علاوه بر این وضعیت بازیکنان قرضی باشگاه تراکتور از جمله رزاق پور و سوگیتا برای فصل آینده مشخص نیست و باید دید این بازیکنان به تراکتور برمی گردند یا نه!

همچنین رضا شکاری بازیکن تراکتور وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.

با توجه به اینکه تراکتوری‌ها در پروژه جذب بازیکن خارجی در چند سال اخیر ناکام بودند و حتی برخی از خارجی‌های این تیم تبریزی  بدون بازی توانستند به فیفا شکایت کنند و سرخپوشان تبریزی با جریمه‌های سنگین مواجه شدند به نظر می‌رسد زنوزی پول هایش را صرف خرید خارجی‌ها نکند.

ضمن اینکه تیم‌های لیگ برتری طبق  قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها نمی‌توانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند و سرخپوشان تبریزی هم از این امر مستثنی نیستند و به طور حتم امسال شاهد حضور خارجی‌ها در تبریز نیستیم.

شنیده می‌شود  بازیکنانی همانند شهریار مغانلو مهاجم پیکان، عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان، مهدی حنفی مدافع صنعت نفت آبادان، میلاد جهانی  برترین پاسور لیگ نوزدهم و دانشگر بازیکن استقلال در سبد خرید تراکتوری‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار