به مناسبت هفته دولت و فرا رسیدن روز کارمند ، در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان نیکشهر از کارمندان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان که با حضور ائمه جمعه نیکشهر و معاونین فرماندار برگزار شد گفت : روز کارمند ، فرصت مناسبی است تا در آن از انسان های شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم است قدر دانی شود.

او  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت افزود : کارمندان با همت و تلاش خود و گره گشایی از مشکلات مردم می توانند به ایجاد نظم و آرامش در جامعه کمک کنند.

فرماندار نیکشهر با قدردانی از خدمات خالصانه کارمندان این شهرستان در دوران شیوع بیماری کرونا بیان کرد : بدون تردید تلاش این گروه از جامعه در همه نهاد ها بالاخص در ارگان های دولتی می تواند زمینه ساز رشد شاخص های توسعه ای در یک جامعه باشد.

این مقام ارشد دولتی در شهرستان نیکشهر اظهار داشت که برای آبادانی و سرفرازی کشورمان همه ما موظف به اجرای صحیح مسئولیت های خود در جایگاه های مختلف هستیم.

هاشمزهی فرماندار نیکشهر در پایان گفت : باید قدر فرصت پیش آمده در دوران کاری زندگی خود ، در مجموعه های اداری را بدانیم و زمان خود را صرف خدمت بی منت به مردم کنیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از کارمندان نمونه ادارات شهرستان نیکشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.