فرماندار قصرقند گفت: هشت طرح عمرانی، کشاورزی، برق، عمران روستایی، ورزشی و عشایری همزمان با هفته دولت در این شهرستان با اعتبار ۹۸۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رحیم بخش پاک اندیش فرماندار قصرقند گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مخزن ذخیره آب روستای عشایری لگوربیت با اعتباری افزون‌بر ۷۵۰ میلیون ریال، پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای چب با اعتباری بیش‌از ۵۹۰ میلیون ریال و پروژه مرمت و بازسازی قنات روستای کلانزه با اعتبار ۱۱۷۰ میلیون ریال است.

او ادامه داد: پروژه مرمت بندسار‌ها در روستای کوتیرو با اعتبار ۳۷۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از توسعه شبکه برق روستای کوچو پایین به نمایندگی از ۹ پروژه حوزه برق با اعتبار۶۰۷۰ میلیون ریال، پروژه برقرسانی خورشیدی به روستای عشایری گواجیگ با اعتبار۲۸۰ میلیون ریال و پروژه ساماندهی آرامستان روستای کوتیرو با اعتبار ۵۹۰ میلیون ریال از دیگر پروژه افتتاح شده هفته دولت در قصرقند است.

فرمندار قصرقند گفت:علاوه‌بر افتتاح پروژه‌ها برنامه‌های مختلفی با موضوع تجلیل از کارمندان نمونه، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار و گفتگو با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان نیز در طول هفته دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار